قوانین عضویت در شبکه تات

متقاضیان برای استفاده از امکانات شرکت به ۳ دسته تقسیم میشوند: 
۱. دسته اول افرادی که صرفا خریدار و مصرف کننده محصولات هستند(مشتری). 
۲. دسته دوم مشتریانی که علاوه بر خرید و مصرف محصولات قصد دارند پس از فرا گیری آموزشهای لازم از فرصت درامدی شرکت نیز بهره مند گردند(مشتری بازاریاب). 
۳. از آنجا که خرید محصول برای مصرف شخصی جهت بهره مندی از فرصت درآمدی شرکت به هیچ عنوان اجباری نمی‌باشد افرادی ممکن است باشند که بدون خرید محصول برای خود ، تمایل به استفاده از فرصت درامدی شرکت داشته باشند(بازاریاب). 

نکات ضروری و مهم 

۱. ثبت نام در سایت کاملا رایگان بوده و بلافاصله پس از ورود مشخصات هویتی و کد ملی‌معرف ثبت نام انجام می‌گردد.
۲. متقاضیانی که تمایل دارند از فرصت درامدی شرکت بهره‌مند گردند (دسته دوم و سوم) جهت شروع فعالیت بازاریابی شبکه‌ای موظفند حد اکثر ظرف مدت ۲۰ روز کاری پس از ثبت نام اقدام به ارسال ۲ نسخه قرارداد بازاریابی به همراه کپی‌برابر با اصل کارت ملی‌و ۱ قطعه عکس پرسنلی نمایند. 
به دلیل آنکه دفاتر کاری به صورت پیش‌فرض در ابتدا و پس از ثبت نام اولیه برای انجام فعالیت بازاریابی غیر فعال می‌باشد بدیهیست پس از ارسال و تأیید مدارک دفتر کاری جهت فعالیت بازاریابی فعال خواهد شد. 

قوانین عضویت و ثبت نام در "شبکه تات"

- حداقل سن متقاضی برای فعالیت بازاریابی شبکه ای 18 سال تمام می باشد. 
- ثبت نام متقاضی فقط از طریق مراجعه به سایت رسمی شرکت امکان پذیر است. 
- عضویت و ثبت نام فردیکه در شرکت دیگری با همین موضوع ( بازاریابی شبکه ای ) در حال فعالیت می‌باشد غیر مجاز بوده مگر اینکه فرد متقاضی انصراف کتبی خود را از شرکت قبلی در هنگام ثبت نام به همراه سایر مدارک ارائه نماید. 
- مشخصات اولیه که در فرم ثبت نام ثبت می گردد می بایست مطابق با اطلاعات دقیق شناسنامه ای وی باشد. 
نکته: عواقب ناشی از اعلام اطلاعات غلط شخصی و بانکی متقاضی به عهده خود او بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی از این بابت بر عهده نخواهد داشت. 
متقاضی می بایست جهت تشکیل پرونده دو نسخه فرم قرارداد همکاری را پس از تکمیل امضاء نموده و به همراه دو قطعه عکس و کپی‌برابر اصل کارت ملی‌و امضای معرف حد اکثر ظرف مدت ۲۰ روز کاری پس از ثبت نام به شرکت ارائه نماید. 
نکته: شرکت پس از بررسی های لازم و واجد شرایط بودن شخص متقاضی و بر اساس دستورالعمل های مصوب می تواند درخواست متقاضی را رد یا قبول نماید. 
- شرکت هیچ مبلغی بابت عضویت و ثبت نام از متقاضی دریافت نخواهد کرد و این فرایند کاملا رایگان بوده و همچنین متقاضی نیز پس از تائید صلاحیت هیچ اجباری در مورد خرید کالا ندارد. 
- متقاضی زمانی به عنوان بازاریاب فروش شرکت محسوب می شود که نسخه قرارداد آن توسط شرکت تائید و امضاء شود. 
نکته: متقاضی نیز پس ازتائید می تواند خود را بازاریاب فروش رسمی شرکت بداند بدیهی است که تا قبل از این تائیدیه هرگونه فعالیتی در زمینه فروش، تشکیل مجموعه و... ممنوع می باشد. 
فرد متقاضی از دو طریق می تواند وارد سیستم فروش شرکت شود: 
الف: با معرف: در این حالت متقاضی می بایست در زمان ثبت نام کد کاربری شخصی که برای سیستم قابل قبول است را وارد نماید که در این حالت زیرمجموعه معرف خود قرار می گیرد. 
ب: بدون معرف: در این حالت متقاضی بدون واسطه زیر مجموعه شرکت قرار می گیرد. 

قوانین بازاریابی" شبکه تات"

بازاریاب در تبلیغات خود فقط باید یکی از عناوین زیر را استفاده نماید و استفاده از هر عنوان دیگری مجاز نیست: 
الف) بازاریاب 
ب) بازاریاب شبکه ای 
ج) مشاور فروش 
کلیه اعضاء موظف به رعایت مقررات و قوانین حاکم بر بازاریابی شبکه ای که توسط کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت تنظیم گردیده خواهند بود. 
• بازاریاب فقط حق معرفی و فروش محصولات شرکت را دارد. 
- هیچگونه پورسانتی بابت عضوگیری پرداخت نشده و پرداخت پورسانت و پاداش فقط بابت فروش محصولات می باشد. 
-آموزش و اطلاع رسانی در مورد طرح درآمد زایی وظیفه شرکت می باشد و شرکت هیچ تعهدی نسبت به فراهم نمودن ملزومات اداری و ابزار و ادوات آموزشی و .... برای بازاریابان را ندارد. 
-بازاریابان می بایست قبل از شروع به فعالیت آموزش های لازم را ببینند و همچنین اطلاعات خود را در خصوص فعالیت بازاریابی شبکه ای به روز کنند . 
-بازاریابان می بایست نسبت به پلن درآمدزایی شرکت تسلط کامل داشته و از کلیه قوانین و دستورالعمل های حاکم بر این صنعت آگاه باشند و همچنین خود و زیر مجموعه خود را ملزم به رعایت منشور اخلاقی شرکت کنند. 
- هیچ قلمرو یا امتیاز انحصاری برای بازاریابی و فروش تعریف نشده است و بازاریاب می تواند در هر نقطه از کشور اقدام به فروش شخصی و یا جذب بازاریاب نماید و هیچ بازاریابی اختیار اهدا، فروش، واگذاری یا انتقال چنین امتیاز انحصاری را به دیگران ندارد و به عبارتی هر بازاریابی آزاد است که تجارت خود را در هر منطقه ای از کشور برابر مقررات راه اندازی نماید. 
- عضویت و فعالیت بازاریابان در سایر شرکت های بازاریابی شبکه ای با هر عنوان ممنوع می باشد تخلف از این ماده، تخلف از قوانین و مقررات به شمار آمده و منجر به لغو فوری عضویت شخص متخلف می شود. 
- قرارداد یا توافق نامه بین مشاور و شرکت صرفا جنبه همکاری در جهت فروش محصولات شرکت دارد، بدیهی است این قرارداد از شمول قانون کار و بیمه خارج است. 
-بازاریابان می بایست به زیرمجموعه های خود در راستای تبعیت از منشور اخلاقی شرکت آموزشهای لازم را بدهند. 
-بازاریاب می بایست همواره در جریان آخرین اخبار و اطلاعات شرکت و قوانین حاکم بر این فعالیت تجاری و قوانین داخلی شرکت و نیز سایر اطلاعات ضروری و خط مشی ها و یا مقررات عمومی و محصولات و آموزش های شرکت و همه مواردیکه ممکن است بر این تجارت و وظایف افراد تاثیر گذار باشد قرار گیرند. 
-بازاریابان می بایست در حفظ اسرار محرمانه بکوشند و همچنین در جهت حفظ اطلاعات که ممکن است برای فعالیت تجاری دیگران مضر باشد کوشا باشند. 
-بازاریابان موظف هستند که اطلاعات درست را در مورد محصولات، آموزش، معرفی پلن درآمدزایی و .... را از سایت رسمی شرکت استخراج و دقیقا مطابق آن عمل نمایند. 
-بازاریابان موظف هستند کلیه نکات حمایتی را نسبت به زیر مجموعه خود اعمال کنند و همچنین کلیه تلاش خود را در جهت رشد افراد زیر مجموعه خود در تمام زمینه های لازم اعم از آموزش، فروش محصولات، تسلط به پلن درآمدزایی و .... انجام دهند. 
-آموزش در محلهایی خارج از دفاتر شرکت تحت هر عنوان اعم از دفتر شخصی، دفتر خانگی ، دفتر گروهی و یا حتی اجاره مکان مستقل و مجزا از دفاتر شرکت، توسط بازاریابان به هیچ عنوان مجاز نیست و بازاریاب ضمن ورود به شرکت با امضا تعهدنامه مربوطه، آگاه خواهد شد که در صورت انجام چنین عملی بدون اخطار کتبی اخراج گردیده و جایگاه وی حذف خواهد شد. بدیهی است با توجه به این موضوع، شرکت مسئولیت هیچ اتفاقی در این زمینه را نخواهد پذیرفت و کلیه تبعات قضایی و انتظامی ناشی از انجام این عمل بر عهده شخص بازاریاب خاطی است و شرکت با گرفتن تعهد کتبی از وی، از خود رفع مسئولیت خواهد کرد. 
-به منظور ایجاد فرهنگ یکسان در طرح بازاریابی شبکه ای و ارتقاء سطح آموزه های علمی اعضا، شرکت مبادرت به برگزاری دوره ها وکلاس های آموزشی در فواصل زمانی مختلف خواهد نمود . 
-بازاریابان موظف هستند در خصوص پورسانت و پاداش های در نظر گرفته شده توسط شرکت توضیح کامل به متقاضی ارائه بدهند و به آنها متذکر بشوند که کسب مبالغ فوق کاملا به فعالیت و عملکرد آنها پس از ورودشان بستگی دارد. 
-در تمامی تبلیغات باید به صراحت قید گردد « به راحتی نمی‌توان درآمد زیادی کسب کرد بلکه این امر به موجبات تلاش و پشتکار شما عزیزان در زمینه فروش کالاهای شرکت و همچنین ایجاد سازمان فروش متحد و یکپارچه انجام می پذیرد». 
-بازاریابان به هیچ عنوان نباید از ناتوانی ها یا ضعف دیگران مانند بیماری، سالخوردگی و بی سوادی و یا عدم آشنایی آنها به زبان خاص در جهت خرید و فعالیت سوء استفاده نمایند. 
-بازاریابان می بایست قبل از معرفی محصولات یا پلن درآمدزایی و .... هویت خود را توسط کارت شناسایی عکسدار برای خریدار مشخص و هرگز نباید از انجام این کار خودداری نمایند. 
-هرگونه فروش و بازاریابی محصولات شرکت از طریق سایت های حراج اینترنتی، وبلاگها و یا با هر نوع ابزار و وسایل تبلیغاتی دیگر غیر از وب سایت شرکت ممنوع می باشد و تخلف از این ماده، تخلف از قوانین و مقررات به شمار آمده و منجر به حکم تعلیق یا لغو فوری عضویت شخص متخلف می شود. 
-بازاریاب موظف است فقط از نوشته جات رسمی ارائه شده توسط شرکت از قبیل فرم ها، کاتالوگ، و سایر ابزارهای موجود برای توضیح و معرفی کار استفاده نمایند. 
-احتمال وجود کالاهای ارائه شده در بازار سنتی، فروشگاهها، تعاونی ها و... وجود دارد، در این مورد بازاریاب نمی تواند ادعا یا اعتراضی نماید. 
- بازاریاب فقط به عنوان بازاریاب مستقل برای شرکت بازاریابی می کند و کارمند شرکت نیست. لذا بازاریاب نمیتواند ادعایی مبنی بر مخارج، بیمه اجباری ، بیمه بیکاری حقوق ثابت پاداش یا عیدی و سنوات از شرکت بکند. 
- بازاریاب نباید ادعا کند که در استخدام شرکت است. بازاریاب به هنگام معرفی فرصت های شغلی شرکت ، باید تاکید کند که پیشنهاد این کار ، پیشنهاد راه اندازی یک تجارت مستقل است نه پیشنهاد استخدام در یک شرکت. 
- بازاریاب هیچ وکالتی از طرف شرکت ندارد. یعنی نمی تواند در رابطه با مذاکرات و عقد قرارداد ها خود را نماینده ی شرکت اعلام نماید. در صورت نیاز به انجام اموری از این دست ، می بایست از قبل مراتب را به مسئولین شرکت گزارش دهد تا در صورت صلاحدید و لزوم، در آن موردخاص برای وی مجوزرسمی صادر شود. 
- بازاریاب حق ندارد هیچ گونه قراردادی را از طرف شرکت با هر شخص حقوقی و یا حقیقی امضاء نماید.. 
- بازاریاب حق ندارد نسبت به دایر کردن نمایندگی بدون داشتن مدرک قانونی از شرکت اقدام نماید. 
- هیچ شخص حقیقی نمی تواند با عنوان نام مستعار در شرکت بازاریابی کند. 
- استفاده از عناوین مستعار ، غیر حقیقی ، ناقص ونیز ذکر هر گونه شرح فعالیت برای شرکت، به جز مواردی که در اساسنامه ی آن ذکر شده است ممنوع است. 
- شرکت هیچ مسئولیتی در قبال ادعاهای واهی بازاریابان ندارد و حق اقامه دعوی نسبت به ادعاهای مطروحه را برای خود محفوظ می داند. 
- بازاریاب موظف است در محیط شرکت با پوشش کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ظاهر شود و در صورت تناقض، شرکت از حضور وی در محیط شرکت جلوگیری مینماید. 
- ملاک برای در آمد هر بازاریاب تنها میزان فروش کالاها و خدمات شرکت از طریق سایت شرکت است. مجبور کردن هر شخص برای عضویت، بازاریابی و خرید از شرکت مطلقا ممنوع است.لذا در صورت آشکار شدن این مسئله شرکت نسبت به مسدود کردن شناسه شما اقدام و شما را به مراجع ذیصلاح معرفی مینماید. 
- در شرکت هیچ گونه حق عضویت یا هر گونه وجهی برای آغاز بازاریابی دریافت نمی شود و هر شخص میتواند کاملا رایگان و تنها به عنوان بازاریاب مشغول به فعالیت و کسب درآمد شود. 
- مسئولیت مطالب و اطلاعات موجود در سایت رسمی شرکت به عهده شرکت بوده و چنانچه مشاوری از مطالب فوق به طرز نادرستی استفاده نماید و یا مطالب غیر واقعی و آموزش غلط باعث ضرر و زیان شخص دیگری گردد آن مشاور مسئولیت جبران خسارت وارده را می بایست به عهده بگیرد.
-در صورت لزوم به استفاده از تبلیغات محیطی و رسانه ای، بازاریابان می بایست قبل از هر اقدامی درخواست کتبی خود را برای شرکت ارسال و شرکت نیز پس از بررسی و هماهنگی با کمیته نظارت موافقت یا عدم موافقت خود را به مشاور اعلام می نماید، بدیهی است هرگونه از این نوع تبلیغات بدون مجوز کتبی شرکت ممنوع می باشد. 
-بازاریابان مجاز به مصاحبه رادیویی، تلویزیونی، روزنامه و مجله و برگزاری همایش عمومی جهت معرفی محصولات، فرصت های درآمدی و .... بدون مجوز کتبی شرکت نیستند. 
-هیچ بازاریابی حق ندارد بازاریابان مجموعه های دیگر را ترغیب به ترک مجموعه فعلی و پیوستن به مجموعه خود نماید. 
- هرگونه دخالت بازاریاب در امور مربوط به بازاریابان خارج از زیر مجموعه خود اعم از آموزش، راهنمایی، انجام هماهنگی و... ممنوع است. 
- اخذ وجه نقد یا هر نوع مال غیر نقدی توسط هریک از بازاریابان جهت معرفی شرکت به اشخاص و بازاریابان زیر مجموعه به منظور قرار گرفتن در جایگاه خاصی از پلن درآمد زایی شرکت، ممنوع می باشد و تخلف از این ماده، تخلف از قوانین و مقررات به شمار آمده و منجر به حکم تعلیق یا لغو فوری عضویت شخص متخلف می شود. 
- بازاریاب حق بکارگیری افراد زیر مجموعه خود به منظور انجام امور شخصی و یا اموری که خارج از محدوده این کسب و کار محسوب می گردد را ندارد. 
-شرکت پس از کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح حق هرگونه تغییر در قیمت کالا، نوع و برند آن را دارد و مشاور در این مورد حق اعتراضی ندارد. 

انصراف، حذف و انتقال جایگاه
 
- طبق ماده 31 دستورالعمل تاسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای، با فسخ قرارداد بازاریاب با شرکت، در صوت درخواست بازاریاب کالاهای خریداری شده توسط وی در طی 12 ماه منتهی به تاریخ فسخ توسط شرکت باز پس گرفته می شود. شرکت 90 درصد قیمت خرید کالاها را به بازاریاب مسترد می کند. 
• این ماده فقط شامل کالاهایی می شود که قابلیت فروش مجدد داشته باشند. 
• شرکت می تواند پورسانت های پرداخت شده به بازاریاب در ازای این کالاها را از مبلغ اولیه کسر کند. . 
- بازاریاب میتوانید در هر زمان عضویت خود را در شرکت لغو نماید و درخواست حذف دفتر کار اینترنتی و کد کاربری خود را نماید. در این حالت شرکت با پرداخت کلیه پورسانت‌های متعلقه جایگاه وی را حذف خواهد کرد. بازاریاب می‌تواند با ورود به بخش "لغو قرارداد بازاریابی" در دفتر کاری اینترنتی خود و پر کردن فرم مربوطه انصراف و حذف خود را انجام دهد. همچنین بازاریاب می بایست لاشه کارت شناسایی خود را به شرکت عودت نماید: 
• اگر مدت همکاری بازاریاب و شرکت کمتر از 60 روز کاری ‌باشد، در همان لحظه رابطه قراردادی بازاریاب با شرکت قطع و می‌تواند با ثبت‌نام در شرکت دیگری به فعالیت در آن شرکت پردازد. 
• اگر مدت همکاری با شرکت بیش از 60 روز باشد، دفتر کار اینترنتی به مدت 15 روز کاری حذف نمی‌شود و بازاریاب نمی تواند در شرکت دیگری ثبت نام کند. بعد از 15 روز بازاریاب می‌تواند در هر شرکت دیگری ثبت نام کرده و فعالیت نماید. 
• چنانچه بازاریاب پس از انصراف و حذف دفتر کار اینترنتی و کد کاربری، قصد همکاری مجدد با شرکت را داشته باشد، در طی 15 روز کاری بعد از انصراف می‌تواند مجدداً از طریق ورود به دفتر کار اینترنتی و انتخاب گزینه لغو انصراف بدون انجام ثبت نام مجدد، به ادامه همکاری با شرکت بپردازد. 
• چنانچه بازاریاب پس از انصراف و حذف دفتر کار اینترنتی و کد کاربری، بعد از گذشت 15 روز قصد همکاری مجدد با شرکت داشته باشد، باید دوباره در شرکت ثبت نام و کد واحد خود را بازیابی نماید. برای این کار با توجه به شرایطی که دارد می بایست مراحل ذیل را طی کند: 
-- در صورتی که کمتر از 6 ماه از انصراف و حذف دفتر کار اینترنتی و کد کاربری بازاریاب گذشته باشد، فقط می تواند در جایگاه سابق خود با کد کاربری معرف قبلی قرار بگیرد. 
-- در صورتی که بیش از 6 ماه از انصراف و حذف دفتر کار اینترنتی و کد کاربری بازاریاب گذشته باشد، وی می تواند در هر تیم فروش دیگری فعالیت خود را مجددا آغاز نماید. 
- ثبت یک دفتر کار اینترنتی به نام دو یا چند نفر به عنوان شریک یا هر عنوان دیگری به هیچ عنوان امکان پذیر نبوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در مورد عواقب این کار را نمی پذیرد. بدیهی است شرکت فقط شخص بازاریابی را که مشخصات وی در دفتر کار اینترنتی ثبت شده را به رسمیت می شناسد. 
تبصره: انتقال جایگاه به اقوام نسبی درجه اول شامل (فرزند، پدر، مادر، خواهر، برادر) و یا همسر با لحاظ ملزومات قانونی مجاز است. متقاضیان این انتقال می بایست درخواست رسمی و کتبی خود را به شرکت ارائه نمایند و پس از موافقت شرکت، جایگاه منتقل خواهد گردید. یک عضو حق دارد شخصی را به عنوان وارث خود به شرکت معرفی کند و نیز می تواند در زمان حیات خویش وارثش را با ارائه درخواست کتبی به شرکت تغییر دهد. 
تبصره: شرکت انتقال جایگاه و منافع حاصل از آن را به وارث تا زمانی که وی گواهی فوت شخص متوفی را به همراه فرم درخواست عضویت جدید که تکمیل شده برای آن ارسال نکند، به رسمیت نمی شناسد و نمی پذیرد. 
تبصره: پس از دریافت گواهی فوت و فرم ثبت نام توسط شرکت، وارث می تواند جایگاه شخص سابق و کلیه منافع منتج از آن را دریافت کند و وی متعهد به رعایت شرایط قرارداد و قوانین و مقررات بوده و موظف به انجام وظایف عضو سابق است. در صورتی که شخص وارثی در زمان حیات خویش تعیین نکند، عضویت به محض فوت وی لغو می شود. 

پورسانت و پاداش ها

- هر بازاریاب می بایست جهت واریز وجه پورسانت شماره حساب بانکی با نام خودش به شرکت ارائه نماید. 
نکته: لازم به ذکر است کلیه تراکنش های مالی شرکت با مشاوران از طریق بانک انجام می شود. 
- پورسانت های مربوطه پس از تسویه فاکتور مطابق پلن درآمدزایی شرکت پس از کسر کسورات قانونی در پایان هر ماه شمسی محاسبه و تا دهم ماه بعد پرداخت می گردد. 
- ملاک محاسبه پورسانت و پاداش های مربوطه میزان فروش محصولات شرکت با استفاده از طرح درآمدزایی بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده و هزینه حمل است. در هر ماه تنها بازاریابانی می توانند از فروش مجموعه خود پورسانت دریافت کنند که در آن ماه حدأقل فعالیت را در شرکت داشته و شرایط اشتغال به فعالیت را احراز نموده باشند. هر نماینده در هر ماه کاری باید حدأقل مبلغ 100,000 تومان ازمحصولات موجود در سبد کالایی شرکت را از طریق دفتر کار سایبری ثبت سفارش کرده باشد تا واجد شرایط دریافت پورسانت از فروش مجموعه خود گردد. چنانچه بازاریابی ظرف مدت 90 روز و بدون هیچ دلیل موجهی (فوت اقوام درجه یک، حوداث غیر مترقبه مانند: زلزله، بیماری و از کارفتادگی بر اثر حادثه) حداقل 100,000 تومان فروش شخصی نداشته باشد، شرکت جایگاه وی را معلق خواهد نمود و تا زمانی که جایگاه این بازاریاب از سوی شرکت فعال نگردد، جایگاهش غیر فعال بوده و هیچگون پورسانتی دریافت نمی کند. 

قوانین مربوط به کالا

بازاریابان موظف هستند حین خرید محصولات شرکت مشخصات فنی کالاهای ارائه شده شامل تصویر، وزن، نوع، قیمت و امتیاز کالا و سایر اطلاعات را بطور کامل مشاهده نمایند. 
- به فاکتورهای صادر شده طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده و هزینه حمل تعلق می گیرد که خریداران هنگام خرید کالای مربوطه این موضوع را مد نظر قرار دهند. بازاریابان موظف هستند کالاهای ارائه شده را با قیمتی که در سایت مشخص شده به فروش برسانند، در غیر اینصورت با شخص خاطی برخورد خواهد شد. بازاریابان می بایست در زمان خرید نحوه تحویل کالا را مد نظر قرار دهند که این فرایند می تواند از دو طریق حضوری ( محل شرکت و یا یکی از شعبات آن ) و غیر حضوری (از طریق پست ) انجام شود. بازاریابان باید در خرید غیر حضوری دقت نمایند آدرس پستی بصورت کامل و دقیق ثبت گردد. در خرید غیر حضوری زمان تحویل کالا در زمان صدور فاکتور اعلام می گردد که این زمان برای سفارشات داخل شهر حداکثر یک هفته و برای شهرستانها ده روز کاری می باشد. 

شعب شرکت

از نگاه این شرکت بازاریابی شبکه‌ای تجارتیست که شرط لازم ورود به آن دیدن آموزش‌های لازم و داشتن نگرش صحیح در مورد این تجارت است، جهت تحقق‌بیرونی این نگاه خط مشی زیر در مورد شعب شرکت اعمال خواهد شد: 
۱. شرط لازم جهت شروع به کار توسط بازاریابان ابتدا آشنایی کامل با خرده فروشی و تمرکز بر این امر است که اصول خرده فروشی و سپس شبکه سازی در شعب شرکت به صورت رایگان آموزش داده میشود. 
2. کارکرد شعب ‌بر پایه و محور آموزش و ارائه محصولات بنا نهاده شده است. 
3.رویکرد این شرکت بر عدم تجمع مشاوران در دفاتر ‌بوده و هر نوع مراجعه به دفاتر با هماهنگی‌و تعیین وقت قبلی‌خواهد بود. 
4. برای حضور در دفاتر شرکت رعایت پوشش رسمی‌و منطبق با عرف و شریعت اسلامی الزامیست. 
5. در دفاتر‌ این شرکت در تمام نقاط ایران محل کار بانوان و آقایان به صورت مجزا می‌باشد. 
۶. مجوز تشکیل شعبه پس از صدور مجوز از کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت با احراز شرایط زیرتوسط شرکت صورت میگیرد: 
6-1. ارائه گواهی عدم سؤ سابقه به نام متقاضی 
6-2. ارائه کپی‌برابر اصل کارت پایان خدمت به نام متقاضی 
6-3. ارائه کپی‌برابر اصل مدرک تحصیلی‌متقاضی 
6-4. تکمیل و ارسال فرم اولیه درخواست نمایندگی‌ در صورت پذیرش اولیه؛ 
6-5. گذراندن دوره آموزشی تخصصی بازاریابی شبکه‌ای در شرکت 
6-6. شرکت در آزمون 
در صورت موفقیت در آزمون: 
6-7. ارائه مدارک مثبته و تضامین موثقه مالی 
در صورت پذیرش کلیه موارد فوق: 
6-8. تنظیم قرارداد و اعطای نمایندگی‌به مدت ۲ سال 

گلایه ها و شکایات

هرگاه یک همکار تجاری درباره عملکرد یا اقدامی در ارتباط با امور تجاری مرتبط با شرکت، نسبت به دیگر همکار تجاری خود گلایه یا شکایتی داشته باشد، همکار تجاری شاکی باید نخست این مشکل را به مسئول معرف خود گزارش نماید که او باید این موضوع را بررسی کند و به کمک اسپانسر بالادستی طرف دیگر به حل این مشکل بپردازد. اگر موضوع مزبور شامل تفسیر یا تخلف از سیاست شرکت باشد، این مورد باید به صورت کتبی به بخش معرفی مشتری در شرکت گزارش شود. بخش معرفی مشتری شواهد و مدارک را بررسی نموده و برای حل آن تلاش خواهد کرد. 

میانجیگری

پیش از تشکیل هیئت میانجیگری (حل اختلاف)، طرفین باید حسن نیت داشته باشند و برای حل اختلاف ناشی از یا در ارتباط با توافقنامه از طریق میانجیگری نامقید بکوشند. فردی که مورد توافق متقابل طرفین است باید به عنوان میانجی (داور) منصوب شود. هزینه ها و مخارج فرد میانجی و نیز هزینه های برگزاری و اجرای داوری باید بطور برابر بین طرفها تقسیم شود. هر طرف باید سهم خود از هزینه ها و مخارج مشترک پیش بینی شده دست کم ظرف 10 روز پیش از مراسم میانجیگری حل اختلاف بپردازد. هر یک از طرفین موظف است هزینه ها و کارمزد وکلا و هزینه های فردی مربوط به اجرای و انجام داوری و حل اختلاف را بپردازد. مراسم داوری و حل اختلاف در شرکت برگزار خواهد شد، و نباید بیش از دو روز کاری به طول بیانجامد. 

تضمین خسارت

بازاریاب می پذیرد شرکت یا دفاتر وابسته و کارکنان و نمایندگان آن را در برابر کلیه دیون و بدهیها، مخارج قانونی، صدمات، زیانها، هزینه ها و سایر مخارج مرتبط با ادعاها یا دعاوی مطرح شده علیه شرکت که ناشی از هرگونه موارد نقض مقررات توسط همکار تجاری نسبت به مفاد و شرایط مندرج در این متن می باشد یا هرگونه خسارت که حاصل استفاده نادرست از این وبسایت می باشد، رفع خسارت نموده و نسبت به پرداخت هزینه های احتمالی خسارت اقدام نماید. 

انحلال

در صورتی که یک یا چند فقره از مفاد و شرایط تعیین شده در این قرارداد توسط مراجع ذیصلاح قانونی از اعتبار ساقط شود، در این صورت تنها مفاد یا شروطی که ملغی شده از درجه اعتبار ساقط خواهد بود، و در این حال باقی مفاد و شرایط قبلی به قوت خود باقی مانده و از حیث اعتبار و اثر، دارای اعتبار کامل خواهند بود و این امر سبب می گردد مفاد و شرایط معتبر، لازم الاجرا و الزامی بمانند. 
بازاریاب موظف است ضمن مطالعه این قوانین و مقررات، با مراجعه به تارنمای رسمی وزارت محترم صنعت،معدن و تجارت به آدرس www.networkmarketing.mimt.gov.ir از مقررات و شرایط عمومی بازاریابی شبکه ای در جمهوری اسلامی ایران آگاه گردد . پس از آغاز فعالیت بازاریاب، هیچ ادعا و مطالبه ای که ناشی از جهل به قوانین باشد، برای شرکت قابل پذیرش نمی باشد.
* درصورت عدم رعایت هریک از قوانین و مقررات و سایر الزامات مربوطه، تصمیمات قانونی شرکت با توجه به نوع و دفعات تکرار آن از سوی بازاریاب، به شرح ذیل اعمال می گردد: 
الف) اخطار کتبی مرتبه اول که از طریق آدرس الکترونیکی بازاریاب به وی ابلاغ می شود. 
ب) اخطار کتبی مرتبه دوم به صورت حضوری با اخذ تعهد از بازاریاب و تعلیق فعالیت به مدت ۱ ماه 
ج) حذف دائم جایگاه بازاریاب و مسدود نمودن شناسه کاربری وی. 
تبصره: شرکت مجاز است در برخورد با برخی تخلفات که در این مقررات معین گردیده بدون رعایت مفاد بندهای (الف) و (ب) نسبت به لغو عضویت بازاریاب و حذف جایگاه وی اقدام نماید. در این خصوص شرکت ضمن ابلاغ دلایل امر به بازاریاب موضوع را جهت آگاهی به کمیته نظارت نیز اعلام می نماید.